Bizonyára mindannyiuk számára ismert, hogy Celldömölk Város Önkormányzata állami kártalanításból új Városházát építetett, mivel a jelenlegi hivatal működésének helyszínéül szolgáló épületet, annak korábbi tulajdonosa a Pannonhalmi Bencés Főapátság kapta vissza.
A műszaki átadást követően kerülhet sor arra, hogy az új épületben megteremtsük az ügyfelek fogadásához szükséges feltételeket. Ehhez a jelenlegi épületből át kell vinnünk az irattárat, a bútorokat és az informatikai rendszert.
A költözésre 2010. augusztus 2. és 6. napja között kerül sor. Ezen időszakban nem tudunk ügyfélfogadást tartani, amiért előre is elnézésüket kérem. Egyben tájékoztatom ügyfeleinket, hogy a hatályos jogszabályok alapján az okmányirodai ügyeiket – a lakcímbejelentéssel és a vállalkozással kapcsolatos ügyek kivételével – a fenti időszakban is el tudják intézni az ország bármely Okmányirodájában.
Bízva abban, hogy azt a kellemetlenséget, amely az ügyfélfogadás ezen rövid ideig tartó szüneteltetése okoz a város lakói számára az új Városháza feledtetni tudja azzal, hogy megfelelő helyszínt biztosít ügyeik gyors és szakszerű intézésére.
Megértésüket ezúton is köszönöm:
Baranyai Attiláné dr.
Celldömölk Város Jegyzője